Customer Satisfaction and Service Quality

Faculty

Faculty of Business Management and Social Sciences

Version

Version 4.0 of 11/07/2017

Code of Module

22B1189

Modulename (german)

Kundenzufriedenheit und Servicequalität

Study Programmes

Wirtschaftspsychologie (B.Sc.)

Level of Module

3

Responsible of the Module

Zöller, Henrik

Lecturer(s)
  • Zöller, Henrik
  • Stegmaier, Ralf
Credits

5

Concept of Study and Teaching
Workload Dozentengebunden
Std. WorkloadLehrtyp
30Seminare
30betreute Kleingruppen
Workload Dozentenungebunden
Std. WorkloadLehrtyp
30Veranstaltungsvor-/-nachbereitung
30Literaturstudium
15Hausarbeiten
15Referate
Recommended Reading

Buber, R., Holzmüller, H.H. (Ed.) (2007). Qualitative Marktforschung. Wiesbaden: GablerGünter, B., Helm, S. (Ed.) (2001). Kundenwert. Wiesbaden: GablerHerrmann, A., Homburg, C., Klarmann, M. (Ed.) (2008): Handbuch Marktforschung. 3. Aufl. Wiesbaden: GablerHomburg, C. (Ed.) (2012). Kundenzufriedenheit. 8. Aufl. Wiesbaden: GablerMayer, H., Illmann, T. (2000). Markt- und Werbepsychologie. Stuttgart: Schäffer-PoeschelTöpfer, A. (Ed.) (2008). Handbuch Kundenmanagement. 3. Aufl. Berlin: SpringerTrommsdorff, V., Teichert, T. (2011): Konsumentenverhalten. 8. Aufl. Stuttgart: Kohlhammer

Graded Exam
  • Viva Voce
  • Homework / Assignment
  • Two-Hour Written Examination
  • Oral Presentation / Seminar Paper
Examination Requirements
Duration

1 Term

Module Frequency

Winter and Summer Term

Language of Instruction

German

 

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49076 Osnabrück
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