Customer Satisfaction and Service Quality
- Faculty
- Faculty of Business Management and Social Sciences 
- Version
- Version 11.0 of 11/26/2021 
- Code of Module
- 22B1189 
- Modulename (german)
- Kundenzufriedenheit und Servicequalität 
- Study Programmes
- Wirtschaftspsychologie (B.Sc.) 
- Level of Module
- 3 
- Responsible of the Module
- Zöller, Henrik 
- Lecturer(s)
- Zöller, Henrik
- Stegmaier, Ralf
 
- Credits
- 5 
- Concept of Study and Teaching
- Workload Dozentengebunden - Std. Workload - Lehrtyp - 30 - Seminare - 30 - betreute Kleingruppen - Workload Dozentenungebunden - Std. Workload - Lehrtyp - 30 - Veranstaltungsvor-/-nachbereitung - 30 - Literaturstudium - 15 - Hausarbeiten - 15 - Referate 
- Recommended Reading
- Günter, B., Helm, S. (Ed.) (2017). Kundenwert. 4. Aufl. Wiesbaden: Springer GablerHerrmann, A., Homburg, C., Klarmann, M. (Ed.) (2008): Handbuch Marktforschung. 3. Aufl. Wiesbaden: GablerHomburg, C. (Ed.) (2016). Kundenzufriedenheit. 9. Aufl. Wiesbaden: Springer GablerTöpfer, A. (Ed.) (2008). Handbuch Kundenmanagement. 3. Aufl. Berlin: SpringerWinkelmann, P. (2013). Vertriebskonzeption und Vertriebssteuerung. 5. Aufl. München: Vahlen 
- Graded Exam
- Portfolio exam 
- Examination Requirements
- Duration
- 1 Term 
- Module Frequency
- Only Winter Term 
- Language of Instruction
- German